czwartek, 27 lutego 2014

Rozdział 18

 CZYTASZ = KOMENTUJESZ !!!

Wstałam dziś naprawdę bardzo wcześnie. Była godzina 6. Obudziłam Niall'a, bo dziś mieli pierwszą próbę. Poszłam do kuchni i zrobiłam chłopakom śniadanie i po jednej kanapce, na drugie śniadanie, bo obiad zjedzą na mieście. O 7 chłopaki wyszli z domu. Zamknęłam drzwi i poszłam się jeszcze położyć spać. Wstałam przed 14. Ubrałam się w dresy, włosy związałam w wysoką kitkę. Zeszłam na dól i pokierowałam się do kuchni. Musiałam zrobić coś na obiad. Postanowiłam, że dziś z Natalią zjemy własnej roboty pizze. Ok godziny 17 była już gotowa. Zjadłyśmy ją i poszłyśmy usiąść w salonie. Strasznie nam się nudziło bez chłopaków. W telewizji nic nie leciało, więc postanowiłyśmy, że pójdziemy do kina. Szybko się ubrałam w przygotowany zestaw, zrobiłam lekki makijaż. 






















Natalia była ubrana w czarne rurki, czerwone Vansy, czarną bluzkę i w czerwoną bejsbolówkę.



Szybko weszłam na internet i sprawdziłam co leci w kinie. Poszłyśmy na film pt. "Powiedz kotku, co masz w środku". Trwał on ok 2 godzin. W domu byłyśmy po 20. Weszłam do kuchni i zrobiłam lekką kolację. Tradycyjnie kanapki, a do picia herbatę. Po kolacji wykąpałam się i położyłam do łóżka. Przed 23 chłopaki wrócili do domu. My już spałyśmy, oczywiście, gdy Niall wszedł do pokoju obudził mnie. Z tęsknoty za nim mocno się wtuliłam i pocałowałam czule w usta. Zasnęliśmy razem przed 24.Następnego dnia, również wstałam o 6 zrobiłam chłopakom śniadanie i poszłam spać. Tego dnia znowu mi się nudziło. Ten cały miesiąc zleciał nam naprawdę bardzo wolno, strasznie się z Natalią wynudziłyśmy. Nadszedł dzień wyjazdu chłopaków na czteromiesięczną trasę koncertową. Wyjechali około godziny 18. Byłam strasznie smutna, że nie zobaczymy ich przez 4 miesiące. Na drugi dzień pojechałam do salonu Mercedesa, aby kupić sobie jakieś w miarę tanie autko, do jeżdżenia po mieście. Miałam prawo jazdy, gdyż 2 miesiące temu sobie je wyrobiłam. Oczywiście polskie prawo jazdy również mam. Kupiłam sobie CZARNĄ A KLASĘ, była w dobrej cenie, jak na taką markę samochodu to dałam za niego naprawdę mało. Zapłaciłam £10 000.




Tydzień później
  
Dzisiaj było 30 stopni. Postanowiłyśmy z Natalią, że pojedziemy nad jezioro. Wsiadłyśmy w samochód i pojechałyśmy. Na miejscu byłyśmy po 15. Poszłam się opalać, a później weszłam do Natalii. Super się bawiłyśmy. Po 19 zebrałyśmy swoje rzeczy i pojechałyśmy do domu. Poszłam wziąć krótki prysznic. Położyłam się do łóżka i ze zmęczenia szybko zasnęłam.

  CZYTASZ = KOMENTUJESZ !!! 

  DLA CIEBIE TO KILKA MINUT,
A DLA MNIE TO BARDZO DUŻO CZASU.

________________________________________________________________________
Heeej :) Jak się podoba ? W weekend dodam rozdział 19. Przepraszam, że taki krótki,
ale późno już jest :) Komentujcie <3 Dobranoc miśki :*

3 komentarze:

  1. ... włosy związałam w wysokie dresy....? WHAT? Oprócz tego rozdział fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, sorry, było już naprawdę późno :) Już poprawione. Dzięki :*

      Usuń