wtorek, 4 lutego 2014

Rozdział 8

 CZYTASZ = KOMENTUJESZ

...
Dziś wstałyśmy wyjątkowo wcześnie bo aż o 6:30. Nie mogłyśmy uwierzyć, że jednak nasze marzenia się spełnią. Poszłam do łazienki, wzięłam krótki prysznic, ubrałam się w super ciuchy i makijaż.


Po mnie weszła do łazienki Natalia, wykąpała się i ubrała.


Byłyśmy gotowe o 10. Akurat na śniadanie. Ja zamówiłam sobie kawę i omleta z dżemem, a Natalia herbatę owocową i kanapki różnego rodzaju. Około godziny 11 poszłyśmy do pokoju, aby znaleźć mieszkanie do wynajęcia. Po długich poszukiwaniach znalazłyśmy bardzo blisko celebrytów w tym One Direction. Szybko wzięłyśmy torebki i pojechałyśmy na umówione miejsce spotkania. Po 30 min byłyśmy na miejscu.
- Witam. - powiedziałam
- Dzień dobry. - odpowiedział właściciel mieszkania.
- Chciałybyśmy wynająć/ kupić mieszkanie. Może Pan podać nam wymiary mieszkania, koszt oraz ilość pokoi ? -zapytała Natalia.
- Oczywiście. To jest dom jednorodzinny, ma 200 m². Ma 3 sypialnie, kuchnie, spiżarnię, WC oraz dużą łazienkę z wanną i prysznicem. Koszt wynajmu to £1000, natomiast kupna to £150.000.
- Dobrze, to my kupimy ten dom. - powiedziałyśmy wspólnie.
Przecież miałyśmy na koncie  £1.000.000. Dali nam rodzice na wyjazd i na znalezienie sobie miejsca w Londynie. Sprzedawca podał nam umowę i podpisałyśmy wspólnie. To miał być nasz wspólny dom. Po spotkaniu, poszłyśmy do hotelu po swoje rzeczy, zapłacić i wymeldować się. Droga z hotelu do mieszkania była bardzo długa. Po godzinnej podróży na miejsce, w końcu dotarłyśmy. Było wielkie zaskoczenia, gdy stanęłyśmy pod bramką, a obok witał nas cały zespół z 1D. Jako pierwszy przywitał mnie Niall, mało co nie upadłam z wrażenia. Później wyszedł Harry z Taylor, następnie Zayn z Perrie, potem Liam z Daniell, a jako ostani wyszedł Louis z Eleanor. Weszłyśmy do domu, szybko rozpakowałyśmy się. Zanim się obejrzałyśmy była już 23. Ja poszłam się szybko wykąpać, później Natalia i poszłyśmy spać.

CZYTASZ = KOMENTUJESZ 

DLA CIEBIE TO KILKA MINUT, A DLA MNIE TO BARDZO DUŻO CZASU.

__________________________________________________________________________
Heej :) I jest rozdział 8 :D Jak się podoba ??? Jutro lub w środę dodam rozdział 9.





1 komentarz: