czwartek, 30 stycznia 2014

Rozdział 2



...
Niestety później znów go zostawiałam. Przyjechała nowa grupa i trzeba było się przeprowadzić. Był to pokój numer 16 na drugim piętrze. Między mną a Michałem był tylko jeden pokój. A skoro przyjechała nowa grupa to trzeba było się zapoznać. Poznałam tam Polę, Bartka, Asię, Kasię, Oliwię, Michała itd. Zaczęłam spędzać więcej czasu z Polą. Traktowałam ją jak siostrę. Pola poznała Bartka i po krótkim czasie stali się parą. Hah stanęłam między nimi. Nie mogłam zaakceptować Bartka jako chłopaka Poli. Wróciłam do Michała, lecz i tak koleżanki liczyły się niestety bardziej niż on. Pewnego dnia poznałam się bardziej z drugim Michałem. Dziwnym cudem mieliśmy więcej wspólnego. Codziennie piliśmy razem kawę i spędzaliśmy razem dużo czasu. Razem z Polą chodziliśmy do pokoju Michała i Bartka, tam naprawdę długo siedziałyśmy. Ale wróćmy do Michała. Pewnego dnia poszliśmy z całym sana na "Słoneczną Polanę". Na początku szłam z Michałem, a później dołączyłam do Poli. Siedziałam z nimi. Ale pod koniec trochę mi się znudziło, dlatego poszłam do Miśka :D Nadszedł czas powrotu do budynku :)

1 komentarz: